OCITUR 2012

13.1.11

Benet Maimí, a tots els nostres militants i simpatitzants maresmencs

Apreciats companys i companyes,

Us envio aquest correu perquè com suposo que ja alguns de vosaltres heu llegit o vist en algun mitja de comunicació, on es diu que ja torno a ser diputat al parlament de Catalunya, i això encara avui no és ven be cert, els primers en saber-ho serieu vosaltres, el que si es cert és que ja han entregat l’acte un nombre suficient de diputats per tal de que la llista corri, fins el punt de que entri el numero 37, es a dir el lloc que com be sabeu jo ocupava, això vol dir que en breu si tindré l’acta de diputat, ja que el proper dimecres hi haurà el segon plenari de la IX legislatura hi hem de ocupar tots els llocs de CIU.

Vull agrair totes les vostres mostres de satisfacció que m’heu fet arribar que agraeixo molt, sempre m’he sentit recolzat per tots vosaltres i ara encara més, moltes gràcies a tots. Per altre banda tenim unes municipals a la cantonada, que hem d’encarar amb optimisme ja que la onada com hem dit molts cops ens pot anar bé , i ara toca anar tancant llistes, estic a la vostra disposició com també ho estant els vicepresidents de cada zona la Marisa, en Marcel ja recuperat quasi del tot ), i en Lluis Maria que sempre esta en forma.

Moltes gràcies, a tots i us aniré informant de possibles canvis que a nivell de partit poden succeir que actualment com be sabeu estic en la responsabilitat de la Secretaria de Política municipal a nivell nacional i encara hi poden haver-hi alguns canvis més.


Una abraçada,

Benet

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada